Vi använder cookies för att förbättra upplevelsen av webbplatsen för dig som användare.

Så här fungerar det

Allt du behöver för att nå BDO-portalen är en internetuppkoppling – en inloggning till alla funktioner och möjlighet att växla mellan olika bolag. Du väljer själv vilken plattform som passar dig bäst för stunden. Tjänsten finns både som webb och app. Det krävs inga egna investeringar i program, lagringsutrymme eller drift.

Tydlig överblick

Direkt när du loggar in får du en summering av ditt företags finansiella status. På så vis får du en snabb överblick och kan enkelt följa utvecklingen i din verksamhet. Du väljer själv vilka nyckeltal som är intressanta för dig.

Smidig direktdialog med din kontakt på BDO

Via portalen kan du enkelt ha en dialog med din kontakt på BDO och använda våra tjänster i den uträckning du behöver. Genom att använda ärendehanteringen kan du enkelt hålla reda på pågående och avslutade ärenden och du får all kommunikation som rör ditt företag samlat på ett och samma ställe.

Hantera dina utlägg i mobilen när du är på resande fot

Även hanteringen av kvitton, milersättning och traktamenten är elektronisk. Den anställde fotar sitt kvitto med sin smartphone och skickar bilden till oss för vidare elektronisk hantering in i bokföringssystemet.

Bättre kontroll över dina fakturor och en snabbare attesteringsprocess

Du ser enkelt var i processen fakturan befinner sig. Tack vare automatiska påminnelser och den totala överblicken i systemet kan du känna dig säker på att dina betalningar går iväg i tid.

160 nyckeltal

Med detta kraftfulla rapporterings- och analysverktyg kan du snabbt och enkelt få fram en tydlig bild som gör det lättare att styra verksamheten mot uppställda mål.

Lätt att hålla reda på alla dokument

Genom BDO-portalens dokumentarkiv kommer du åt bolagshandlingar, avtal, årsredovisningar, månadsrapporter och deklarationer var du än är och spar på både papper och miljö.