BDO-Magasinet: Nr 1 2017 - inklusive årsrapport 2016

27 februari 2017

Första numret av BDO-Magasinet ute nu!

Vi är stolta och glada över att kunna presentera BDO-Magasinet. Det innehåller ett kort utdrag ur årsredovisningen men framförallt bjuder vi på kunskap, tar upp relevanta händelser och belyser sådant som hur det är att jobba på BDO eller vara kund hos oss.

Missa inte vår moms-kurs, senaste nytt om 3:12-reglerna och hur vi skräddarsydde en utbildning för BMW. Dessutom kan du läsa om Jennifer Brown som i sin BDO-kontakt hittat både en ekonomisk rådgivare och keyboardist.

Magasinet kommer ut två gånger per år och är en del av vår vision. Sedan hösten 2016 har vi på BDO Sverige som ledstjärna att leverera bäst service av alla revisions- och rådgivningsbyråer i landet. På sätt och vis kan man ju säga att vi redan är där, med tanke på att vi hade branschens nöjdaste kunder för fjärde året i rad. Vi är dock övertygade om att även bäst kan bli bättre och räknar med att kunna ta flera viktiga kliv i visionens riktning redan under 2017.

Trevlig läsning!