Pressmeddelande – BDO gjorde det igen

13 juni 2016

För fjärde året i rad tog rådgivnings- och revisionsbyrån BDO hem första pris i Svenskt Kvalitetsindex (SKI) branschmätning av revisionsbolagens mest nöjda kunder.

”To be leader of exceptional client service” – så lyder visionen som genomsyrar hela organisationen på världens femte största rådgivnings-och revisionsbyrå, BDO. Det är en vision som är väl förankrad bland medarbetare vilket också gett utdelning i form av revisionsbranschens mest nöjda kunder enligt SKI:s mätning för 2016.

– Det är lika spännande varje år när SKI gör sin mätning av kundnöjdhet. Vi har legat i toppen de senaste åren och är självklart väldigt måna om att fortsätta möta våra kunders förväntningar. Det är ett oerhört glädjande besked att vi lyckats hålla vår första placering även i år vilket jag ser som ett bevis på vår jämna kvalitet och höga serviceanda, säger Carl-Johan Kjellman, VD BDO i Sverige.

BDO har tagit hem första placeringen i SKI:s branschmätning totalt sju gånger och det är för nionde året i rad som de placerar sig på topp tre. De kommer göra allt de kan för att fortsätta rekrytera medarbetare med hög kompetens och förmågan att se kundernas behov innan de gör det själva.

– Vi tror att framgångsreceptet baseras på rätt kompetens, hög servicenivå och ett proaktivt arbetssätt som möjliggör att lösa kundens utmaningar i ett tidigt skede, säger Carl-Johan Kjellman.

Läs pressmeddelandet som pdf.

Please find an English version of the press release here.

För mer information vänligen kontakta:
Carl-Johan Kjellman
VD BDO i Sverige